ALDEBARAN'A DÖNÜŞ


ÜÇÜNCÜ VE SON SAYI YAYINDA



















43 yorum:

  1. Manon'la başlayıp ( Leo'nun Survivants'ını merak ediyordum.), Kim'le ortak macerasıyla devam edebilirsiniz.

    Manon'la başlayana kadar (daha öneden 3. süne başladım dediğiniz ) Kızılderililer'den ve Yeni Dünyanın öncülerinden ekleyebilirsiniz.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. survivants'a başladım zaten... ama toplam 5 sayı... bitmesi uzun sürer. bittikten sonra aldebaran'a dönüşü yayınlamak çok ertelenmiş olur. bu dezavantaj... ama aldebaran'a dönüş'ün henüz sadece 1. sayısı yayınlandı. serinin ne ikinci sayısı var, ne de kaç sayı süreceği ve ne zaman tamamlanacağı bilgisi... ne yapacağımı hakkaten bilmiyorum.
      öte yandan dediğin gibi, kızılderiler ve yeni dünyanın öncüleri var. öf ki ne öff...

      Sil
    2. survivants 5 sayıyı bitirdiniz, elinize sağlık. heyecanla dönüş'ü bekliyoruz

      Sil
  2. Aldebaran'a Dönüşü bugün yayınlayın, Survivants'ı yayınladıkça altına iliştirin. Bu arada; Leo yu bize kazandırdığıız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. valla acele etmeyin sonuçta bu bir seri zamanınız oldukça sizi zorlamadan nasıl isterseniz öyle yapın.

    YanıtlaSil
  4. Aslında; sizi hep yakından izliyorum sessiz sedasız. Bilim kurgu roman ve çizgiromanlar (Abartılı olmayanlar) fazlası ile ilgimi çekmiştir. Bu nedenle benim seçimim "Aldebaran'a Dönüş"ten yana. Başarılar ve kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Survivants'dan mı başlıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  6. 3'ünü birden hazırlıyorum. hem Aldebaran, hem Survivants, hem de Aldebaran'a dönüş... Hepsini birden yayınlayabilirim. Henüz karar vermedim.

    YanıtlaSil
  7. Kolay gelsin. Umarım kararınızı bir an önce verirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Önce hangi seri okunmalı acaba? Aldebaran mı Survivants mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yayın sırasına göre Aldebaran en önce okunmalı... olay kronolojisine göre Yaşayakalanlar en önce yaşanan macera olmasına rağmen, bu maceranın sonu, Antares'in bile sonrasına sarkıyor. O yüzden önce Aldebaran, ardından Betelgeuse ve Antares... sonra Yaşayakalanlar... son olarak ta Aldebaran'a dönüş...

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi numaralandırıp okuyacağım.

      Sil
  9. Çok teşekkürler, bu harika seriyi bizlere kazandırdığınız için ne kadar teşekkür etsem azdır. İlk 3 seriyi sırasına göre okudum ve muhteşemdi tadı damağımda kaldı şimdi gene sayenizde Yaşayakalanları keşfettim hızlı bir şekilde okuyacağım 2 sorum olacak yorumları okuyunca kafam karıştı affınıza sığınarak ilki Manon nedir başka bir çizgi roman mı yoksa başlangıcımı ? 2. cisi Aldeberana dönüş linki henüz yok değil mi çünkü göremedim. Tekrar kocamana teşekkürlerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manon, yaşayakalanların baş karakterinin adı... okuduğunuzda farketmişsinizdir zaten... aldebarana dönüş ise yayın için yaşayakalanların bitişini bekliyordu. bittiğine göre her an aldebarana dönüş gelebilir artık...

      Sil
    2. Bilgilendirme için çok teşekkür ederim, Bir solukta okudum inanılmaz güzel bir seri, içtenlikle söylüyorum okumayan çok şey kaçırır :)

      Sil
  10. patron sizsiniz.hangisi gerekiyorsa onu yayınlayınız.bizler aç okuyucularınız.gerekirse seriyi ve diziyi enbaştan birdaha okuruz.kolay gelsin
    asimreis izmir-1951

    YanıtlaSil
  11. sayenizde ciddi bir seriyi tamamlamak üzereyiz sağolun.

    YanıtlaSil
  12. Çok teşekkürler. Gel de ikinci sayıyı bekle şimdi. Lütfen Distant Worlds'u da çevirin. Güzel olurdu beklerken.

    YanıtlaSil
  13. şimdi mesajınızı gördüm çok üzüldüm keşke flashbellek yanında başka yerede yedekleseydiniz.ama canınız sağ olsun ne diyeyim önce sağlık.saygılar.

    YanıtlaSil
  14. aldebaran'a dönüş 1. sayı isminde, "üstüne dönüş" değilde "üsse dönüş" daha doğru olmaz mı?
    düzeltebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  15. Sıkıntı olduğu doğru. Haklısın. Doğrusu, Aldebaran'a dönüş olmalı. Ama bu şekilde yazdığımda kapağı yapamıyorum. Kesme işareti ve a harfi kapağı bozuyor. Çaresizlikten böyle oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ana başlığı aynen bırakman güzel olmuş. Ama belirtmek istediğim konu başka idi.
      Gezegende kurulu bir karargaha dönüşten bahsediyorsak, üst değil üs olmalı. :)

      Sil
    2. yok, bir üs sözkonusu değil. kapağın birebir ve olması gereken tercümesi aldebarana dönüş...

      Sil
  16. emeğinize ve elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  17. 2. sayının Fransızcası nete düşmüş. Muhtemelen biliyorsunuzdur ama ben yine de her ihtimale linki buraya taşıyayım. https://mega.nz/#!UttFVAYT!fTEJyuihTt-rQi25CpcOUh_8W90YsTScKUcd68B46sk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol... ama çok zamandır elimde var zaten.. tercümesine bile başladım.

      Sil
  18. 2. sayı için çok teşekkürler. Bu kadar çabuk gelmesi çok güzel bir sürpriz oldu. 36. sayfayı dosya içine koymayı unutmuşsunuz. Balonsuz bir sayfa olduğundan büyük ihtimalle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarın için teşekkürler... tam da dediğin gibiymiş. balonsuz sayfalardan birini koymayı unutmuşum. Sorun çözüldü.

      Sil
  19. Ne zaman devam eder ve kaç sayi kaldiği beli mi acaba? Seriye yeni başladim ama sonunu da takip ediyorum.

    YanıtlaSil
  20. kaç sayı süreceği belli değil... henüz 3. sayı yayınlanmadı. Leo'nun önceki Aldebaran alemleri serilerini baz alırsak, 5 sayı sürmesi muhtemeldir.

    YanıtlaSil
  21. En çok beklediğim çizgi romanlardan.

    YanıtlaSil
  22. Bu serinin son sayısı mı? 4. sayı olmayacak mı?

    YanıtlaSil
  23. yok. bu seri bitti. 4. sayı yok. Leo hikayeyi 3. sayıda bağladı, hem de çok kötü bağladı. tutarsız bir hikaye olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldebaran serisi komple bitti mi yani?
      Ayrıca bütün emekleriniz için teşekkür ederim. Oldukça severek okudum. Son sayıyı da okuma vakti o zaman.

      Sil
  24. seri bitti ama hikaye bitmedi. hikaye yepyeni bir yere bağlandı. zeki ırkları ortak bir kökenden üreten bir üst ırkın varlığı meselesi işlenecek bir sonraki seride sanırım...

    YanıtlaSil
  25. paylaşımlarınız ve bütün emekleriniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkürler, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  27. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  28. Merhaba, hikayeyi devam ettiren yeni seri 'Neptune' başladı. Onu da çevirip yayınlayacak mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neptune'den haberdarım. internete düşmesini bekliyordum.

      Sil
    2. Tamamdır. Çok teşekkürler.

      Sil