YAŞAYAKALANLAR









17 yorum:

  1. seymin bey valla cidden bayram şekeri oldu.çok sağolun.

    YanıtlaSil
  2. "Bayram şekeri" için çok teşekkürler, devamını biraz hızlı getirseniz "şekerin" tadı ikiye katlanmış olur. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Devamını hızlı getirebildik mi? :)

    YanıtlaSil
  4. seymin bey 2 sayıyı da okudum ve müthişsiniz çok kaliteli bir iş olmuş varol.

    YanıtlaSil
  5. rica ederim. 3. sayı için biraz bekleticem ama... sıkıldım. başka çizgiromanlar hazırlamak istiyorum. rom veya tarzan...

    YanıtlaSil
  6. seymin bey acelemiz yok bu arada şurada diğer sayılar ve survivors var bir bakın derim.
    http://europeanclassiccomic.blogspot.com/2015/12/the-survivors.html

    YanıtlaSil
  7. sağolasın ama bütün sayılar var bende zaten... ayrıca; survivors zaten yaşayakalanlar... ayrı bir çr değil... ingilizce sürümünün adı :)

    YanıtlaSil
  8. çok sağolun sıkıntılı bir dönemde şu yayınlarla bir nebze kafa dağıtıyorum o yüzden minnettarım.

    YanıtlaSil
  9. N'oldu ya... nilly idi galiba arkadaşın adı... tüm yorumları silinmiş. kendisi mi sildi yoksa ben yanlışlıkla mı sildim? anlamadım ki... gene de cevap vereyim kendisine... aldebarana dönüşün 2. sayısı internete düşmedi daha... bulsam hemen girişecem kendisine... yaşayakalanların 5. sayısına ise başladım bile...

    YanıtlaSil
  10. Ben masumum )) Sen beni kovdun herhalde. KOLAY GELSİN.

    YanıtlaSil
  11. Seymin, tekrar edeyim ki; kısa sürede çeviri/balonlamayı bitirmeniz bir harika, Aynı sürede ALdebaran' ın da balonlamasını yapmanız daha sonra gelecek olan Aldebaran'a dönüşü - ben hemen istiyorum ama - paylaşmanız konu bütünlüğünü sağlayacak. Biz frankofonseverleri çok mutlu ettiniz.

    YanıtlaSil
  12. seymin bey düzenli takip edemesem de büyük emek ve sabrınıza teşekkürler.

    YanıtlaSil
  13. beşinci sayıyı heyecanla bekliyordum.sonsuz teşekkürlerimi kabul edin
    asimreis izmir-1951

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkürler emeklerinize sağlık, harika bir seri tamamlandı sayenizde

    YanıtlaSil
  15. Vay be... Bu serinin de sonuna geldik ya... Emeğiniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil