TEX - GRAFİK ROMAN



13 yorum:

  1. Kesinlikle güzeldir ve büyük olasılıkla "Tex Willer"dir. Dört gözle bekliyoruz.Şimdiden teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle ve elbette, tex willer, ancak gerek çizimleriyle, gerek konusuyla alışılmışın çok dışında bir tex willer... texseverlerin çok mu seveceği yoksa nefret mi edeceği konusunda emin değilim.

    YanıtlaSil
  3. Çizgiler harika, sevmediğini sananlar da sevecektir.

    YanıtlaSil
  4. Tercüme edilmemiş tanıtım yazıları, halen tercüme edilmekte, tercümenin bitmesini beklemeye de, o sayfaları yayınlamayıp herkesi o çizimlerden mahrum etmeye de gönlüm razı olmadı.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş yazar ya varsa konusunu kaleme almış çizgilerde güzel bekliyoruz çevirinin bitmesini

    YanıtlaSil
  6. Tex Willer geldi, hem de Serpieri ustadan. Çizgiler çok daha dinamik ve güzel.Biz okuyuculara kazandıranlara teşekkürler ve teşekkürler.Elinize/emeğinize sağlık. Bu arada; "Betelgeuse" ve " Antares"i de dört gözle beklediğimizi belirtelim. Tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. Bir nevi "üçün-biri" yani. İki olmadan üçe atladık. "Blog sahibinin bir bildiği vardır herhalde" diyelim ve geçelim.
    Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. 2 ve 4. sayıları hazırlıyorum. dördüncü sayıdan 10 sayfayı zaten üçüncü ile birlikte bitirmiştim. ama ikinci sayı şu anda ilk önceliğim... muhtemelen ikisini birden yayınlarım.
    ama ikiyi atlama mevzusunda haklısın... aslında 2 ve 3. sayıları aynı yayınlamak daha uygun olurdu. bazen insan duygularına yenik düşüyor. iyi bir özellik değil ama oluyor bazen...

    YanıtlaSil
  9. Çizgi roman için verdiğiniz emekler için teşekkür ediyorum, sağolun var olun

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkürler, biraz hızlanın ama. "Betelgeuse" ve "Antares"i unutmadım. beklemeye devam. Elinize/emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. ben de unutmadım... tercümeyi üstlenen arkadaşın sessizliği rahatsız edici.. artık onu beklemekten sıkıldım. son bir çağrı ve sonra kaldığım yerden devam...

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler, tamamı 7 sayımıdır

    YanıtlaSil
  13. 2018 şubatta çıktı 7. sayı... bu seriden her yıl 2 sayı çıkıyor. şubatta ve temmuzda... 8. sayı 2018 temmuzda çıkacak yani...

    YanıtlaSil